عناوین این صفحه
کد خبر: ۱۳۴۸۷۳

دیدار پزشکیان و بازاریان در تهران

گروه سیاسی: نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور در بازار ظروف و لوازم خانگی تهران با بازاریان، کسبه و مردم دیدار و گفت‌وگو کرد،قول و وعده گذاشت که هیچ وقت به آنها و مردم دروغ نگوید.

روز گذشته در بازار ظروف و لوازم خانگی تهران در محله خیابان شوش با مسعود پزشکیان بود. دکتر پزشکیان نزدیک ظهر  وارد میدان شد و مورد استقبال هواداران قرار گرفت. علی عبدالعلی زاده ،رئیس ستاد انتخاباتی دکتر همراهش بود؛  سیاستمداری ۷۰ ساله که با داشتن سمعک در گوش، گام‌هایش را آرام آرام برمی‌داشت، گلایه داشت از جبهه رقیب و گفت ما انقلابی هستیم نه کسانی که ادعای انقلابی دارند.کسبه و مردم حاضر در بازار  با  استقبال با شعار حمایت خود را از پزشکیان اعلام کردند.  جمعیت بازاریان در استقبال از پزشکیان در هوای گرم تیرماه امسال با شعار «صل الله محمد طبیب ملت آمد»، « صل الله محمد یاور رهبر آمد» نشان می‌داد که بازاریان هنوز هم بر همان عهد در همراهی با انقلاب  هستند و با هر اندیشه و سلایق دوستدار ایران و انقلاب اند و  نسبت به تعیین سرنوشت خود حساس و مسئولیت پذیرند.
هیچ‌وقت به شما دروغ نمی‌گوییم
پزشکیان وقتی رسید ظهر بود، هوا که گرم بود  و  او که این بار کاپشن سیاه رنگ خود را در گرمای تیرماه نپوشیده بود پیراهنی آبی راه راه سفید بر تن داشت. پس از سلام و احوالپرسی با مردم گفت: خدا وکیلی شرمنده ام قول می دهم هیچ وقت به شما دروغ نگوییم هیچ وعده‌ای ندهم که نتوانم به آن عمل نکنم. واکنش حاضرین  به سخنان پزشکیان تشویق‌های ممتد، هورا کشیدن و یاشاسین گفتن بود.سخنان پزشکیان در بازار شوش کوتاه و مختصر بود و ایشان بعد از دیدار چند دقیقه‌ای با کسبه و بازاریان سوار بر پژو پرشیا مشکی شد و بازار را ترک کرد.

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر سیستم منتشر خواهند شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهند شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشد منتشر نخواهند شد
۱۴۰۳/۴/۱۳ -  شماره 5621
جستجو
جستجو
بالای صفحه