سعید خانی پخشکننده فیلم «انفرادی» در این مورد به ایسنا میگوید: «افزایش فروش فیلمها صرفا مدیون افزایش قیمت بلیت است و سینمای ایران روزهای سختی را به لحاظ تعداد مخاطبانش میگذراند.» «در تعطیلاتی که گذشت فروش سینماها بد نبودند ولی از ان ایدهآلی که باید باشد خیلی فاصله داریم. درواقع این افزایش فروش را مدیون قیمت بلیت هستیم و به لحاظ مخاطب قطعاً نسبت به سال ۹۸ افت شدید پیدا کردهایم.» وی افزود:«شرایط اقتصادی قطعا در این وضعیت تاثیر گذار است و وقتی مردم برای خرید ماکارونی مشکل داشته باشند قطعا سینما رفتن برایشان اولویتی ندارد. در این شرایط باید کارهای جدیدی در پخش و اکران انجام دهیم مثل شناور کردن قیمت بلیتها، مذاکره با شهرداری و نهادها و ارگانها تا تخفیفهای ویژه یا کارتهای مخصوص برای سینماروها ارائه کنیم.» «در دو روز آخر تعطیلات هفته گذشته با وجود اینکه فیلم «انفرادی» فروش خوب یک میلیاردی داشت، اما فقط ۳۰ هزار نفر به سینما رفته بودند و از جمعیت ۸۰ میلیونی کشور این رقم بسیار کم است. شرایط اقتصادی قطعا بر فروش سینما تاثیر گذاشته و اگر سینمادارها، پخشکنندگان و مدیران وزارت ارشاد فکری نکنند، امسال سینما وضعیت سختی خواهد داشت.»