در این شرایط، برای بسیاری، سوال مهم از تیم تبلیغاتی محمدرضا گلزار این است که اگر این بازیگر چنین حجمی از حامیان و طرفدران دارد، چرا در آمار بازدید آخرین سریالها و فیلمهای او، چیز دیگری دیده میشود؟! چرا در این سالها، فیلمها و سریالها و برنامههای او، از لحاظ بیننده و گیشه شکستخوردهاند؟ «گیسو» آخرین سریالِ خانگی و محصول پخششده گلزار به محصول شکست خورده پلتفرمش تبدیل شد و حتی یک هفته هم، پربازدیدترین محصول نماوا نبود. اتفاق مشابهی هم برای برنامه «هفت خان» افتاد. «ما همه با هم هستیم» هم به عنوان آخرین فیلم اکران شدهی گلزار، تبدیل به یک شکست تجاری شد و او از سال ۹۸ تا امروز هم جلوی دوربین فیلم تازهای نرفته.
به نظر میرسد گلزار، جایگاهش را به عنوان یک ستاره پولساز در سینما از دست داده و عملا بازیگرانی چون پژمان جمشیدی و بهرام افشاری در این سه سال جای او را در گیشه گرفتهاند.
در این شرایط همچنان سوال این است که به جای حواشیای مثل کلیپ «زندگی بدون محمدرضا گلزار» و جمعیت استقبالکنندگان، چرا این بازیگر با تولید یا همکاری در یک فیلم پر فروش، جواب منتقدینش را نمیدهد و به جای این حجم از حواشی، دوستدارانش را راهی سالنهای سینما نمیکند؟